Loading…

POMOC TECHNICZNA DLA USŁUG SIECI PIONIER

Dla Użytkowników korzystających z usług i rozwiązań dostarczanych przez sieć PIONIER
Skorzystaj z pomocy

Jak założyć konto w portalu wideokonferencyjnym?

Konto w portalu http://vc.pionier.net.pl/ jest niezbędne do samodzielnej organizacji wideokonferencji wielostronnych z wykorzystaniem infrastruktury usługi U1.

Rejestracja w portalu wideokonferencyjnym:

  1. Wejdź na stronę portalu wideokonfernecyjnego http://vc.pionier.net.pl/
  2. Wybierz „Utwórz konto” i przejdź na stronę rejestracji
  3. Wpisz nazwę użytkownika, hasło oraz inne wymagane dane
  4. Wybierz opcje „zatwierdź”
  5. Na podany przy rejestracji adres e-mail otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem utworzenia konta i koniecznością oczekiwania na aktywację przez administratora.
  6. Po zaakceptowaniu przez administratora otrzymasz informację o aktywacji konta.

Logowanie do portalu wideokonferencyjnego:

  1. Wejdź na stronę portalu wideokonfernecyjnego http://vc.pionier.net.pl/
  2. Wybierz „Zaloguj” i przejdź na stronę logowania
  3. Wpisz nazwę użytkownika i hasło
  4. Wybierz opcje „zaloguj”