Jak założyć konto w portalu wideokonferencyjnym?
Konto w portalu http://vc.pionier.net.pl/ jest niezbędne do samodzielnej organizacji wideokonferencji wielostronnych z wykorzystaniem infrastruktury usługi U1.
Rejestracja w portalu wideokonferencyjnym:
- Wejdź na stronę portalu wideokonfernecyjnego http://vc.pionier.net.pl/
- Wybierz „Utwórz konto” i przejdź na stronę rejestracji
- Wpisz nazwę użytkownika, hasło oraz inne wymagane dane
- Wybierz opcje „zatwierdź”
- Na podany przy rejestracji adres e-mail otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem utworzenia konta i koniecznością oczekiwania na aktywację przez administratora.
- Po zaakceptowaniu przez administratora otrzymasz informację o aktywacji konta.
Logowanie do portalu wideokonferencyjnego:
- Wejdź na stronę portalu wideokonfernecyjnego http://vc.pionier.net.pl/
- Wybierz „Zaloguj” i przejdź na stronę logowania
- Wpisz nazwę użytkownika i hasło
- Wybierz opcje „zaloguj”
Category:
Wideokonferencje (U1)