Wsparcie techniczne dla U偶ytkownik贸w korzystaj膮cych z us艂ug i rozwi膮za艅 dostarczanych przez sie膰 PIONIER s艂u偶y pomoc膮 w przypadku:
- udzielania og贸lnych porad technicznych dotycz膮cych us艂ug sieci PIONIER
- przyjmowania zg艂osze艅 o awariach oraz ich rejestracja
- zapyta艅 o dostarczenie us艂ug
- pozyskania i aktualizacji informacji kontaktowych zwi膮zanych z obs艂ug膮 us艂ug sieci PIONIER
To wsparcie techniczne nie udziela pomocy je艣li zg艂aszasz problem z funkcjonowaniem po艂膮cze艅 sieci PIONIER, planujesz planowe prace, chcesz uzyska膰 dost臋p do kolokacji lub masz kwesti臋 techniczn膮 zwi膮zan膮 z infrastruktur膮 sieci PIONIER. W tym celu prosimy o bezpo艣redni kontakt z Operatorem sieci w Centrum Zarz膮dzania PCSS noc.pcss.pl.
Wsparcie techniczne dla us艂ug sieci PIONIER jest czynne 24/365. Zadzwo艅 i przeka偶 informacj臋 dotycz膮ce awarii lub pytanie techniczne*.
Telefon: 61-858-2015, wybierz opcj臋 2 (Pomoc techniczna us艂ug sieci PIONIER) po wys艂uchaniu zapowiedzi w menu w j. polskim i post臋puj zgodnie ze wskaz贸wkami
E-mail: pomoc@pionier.net.pl
*Przes艂anie korespondencji lub zg艂oszenie telefoniczne jest r贸wnoznaczne z wyra偶eniem zgody na przetwarzanie Pa艅stwa danych osobowych przez Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk w Poznaniu adres: ul. Z. Noskowskiego 12/14, 61-704 Pozna艅. W celu uzyskania dodatkowych informacji zapoznaj si臋 z Polityk膮 Prywatno艣ci
Prosimy o przygotowanie niezb臋dnych informacji:
- rodzaj us艂ugi
- nazwa instytucji
- nazwa podmiotu 艣wiadcz膮cego us艂ug臋 (np. sie膰 miejska, jednostka macierzysta)
- opis problemu
- jakie kroki dotychczas wykonano
- rodzaj u偶ywanego oprogramowania
Ka偶de zg艂oszenie otrzyma unikatowy numer, na kt贸ry nale偶y si臋 powo艂ywa膰 przy ewentualnych dalszych kontaktach ze wsparciem technicznym. Problemy, kt贸rych nie uda艂o si臋 rozwi膮za膰 od razu, w zale偶no艣ci od kategorii, b臋d膮 przekazywane wewn臋trznie do odpowiednich administrator贸w us艂ug, kt贸rzy zajm膮 si臋 ich rozwi膮zaniem.